Problemer med Vipps?
Noen av våre kunder opplever problemer med betaling med Vipps via Appen.
Dersom det står "reservert" på transaksjonen inne i Vipps, vil pengene automatisk bli refundert. Du trenger ikke å ta kontakt med oss.
Du kan benytte Vipps i kassen eller ved å stelle deg i kø via vår hjemmeside www.cutters.no.
Kontakt Oss
For at vi skal behandle henvendelsen din effektivt, ber vi deg velge kategori og fylle ut alle nødvendige felter.
Cutters vil besvare deg så fort vi kan. Legg merke til at:
- Cutters er bare drop-in. Timebestilling er derfor ikke mulig.
- Du kan sette deg i kø fra der du er, via vår app som du laster ned i Appstore eller Google Play.
- Om du ikke er fornøyd med klippen, tilbyr Cutters fornøydhetsgaranti med gratis retting. Bruk skjemaet på denne siden.
- Dine personlige opplysninger og tilslutninger kan endres i Cutters appen under “min profil” tabben.
- Henvendelser om sletting av personopplysninger blir behandlet av kundeservice innen 24 timer innenfor vanlig arbeidstid.
- Våre vilkår ved bruk av våre tjenester finner du her.
FAQ
- Hvorfor fungerer ikke min rabattkode?
- Hva skjer om jeg kansellerer min plass i køen?
- Hvor laster jeg ned Cutters-appen?
- Hva er fordelene med å bruke app?
- Hvilken utdannelse har Cutters' frisører?
- Når og hvor jobber de ulike frisørene?
- Hvilke personopplysninger lagres om meg?
Cutters vil ikke lagre, anvende eller oppbevare dine personlige opplysninger som du oppgir i dette skjemaet, utover det som kreves for å behandle din forespørsel.